زمستان 1394 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی
نویسنده : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادیزاده مقدم، اکرم ؛
(18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها: برند چابکی سازمانی ارزش پیشنهادی برند بنیادین
-
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند
نویسنده : عباسی، عباس ؛ زندی لک، مسعود ؛ خلیفه، مجتبی ؛
(14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی ارزش برند اعتماد به برند ترجیح برند کیفیت ادراکشده
-
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند
نویسنده : براتی، ابوالفضل ؛ داوری، مهدی ؛ عباسپور نوغانی، محمدرضا ؛
(18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها: بازده غیرعادی سهام ارزش برند نسبت خالص جریان نقد حاشیه سود خالص
-
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد
نویسنده : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها: بورس تهران بازارگرایی عملکرد سازمانی گرایش کارآفرینی شرکتهای شیمیایی و دارویی
-
تاثیر تصویر کشور مبدا و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند
نویسنده : کاملی، علیرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ سیدامیری، نادر ؛
(18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خردهفروشی ارزش ویژه برند تصویر محصول
-
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی موثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
(19 صفحه - از 97 تا 115 )
کلیدواژه ها: ارزش برند فعالیتهای بازاریابی مفهومسازی بنیادی
-
تاثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش کارآفرینی سازمانی
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ زنگیان، سمیه ؛ اکبرزاده، مرتضی ؛
(16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی عملکرد مالی قابلیت نوآوری بازارمحوری قابلیت مدیریت
-
تاثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری
نویسنده : قلیچ لی، بهروز ؛ رحیمی، فاطمه ؛
(22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتری مدیریت دانش مشتری ابعاد مدیریت دانش مشتری
-
درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن
نویسنده : شاکری، رویا ؛ خانلری، امیر ؛
(16 صفحه - از 155 تا 170 )
کلیدواژه ها: تصویر برند زیمت نقشههای اجماعی
-
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : چهارمحالی، علی اکبر ؛
(13 صفحه - از 171 تا 183 )
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار نگرش رفتار برنامهریزیشده قصد سرمایهگذاری