زمستان 1392، سال ششم - شماره 22
ارائه مدل تبیین رابطه فرایند های مدیریت دانش با توسعه منابع انسانی در آموزش عالی
نویسنده : خانی، محمد موسی؛ حسنقلی پور، طهمورث؛ وظیفه، زهرا؛
(64 صفحه - از 9 تا 72 )
طراحی و تبیین مدل برند در شرکت های کوچک و متوسط با لحاظ برند شخصی و برند بنگاه
نویسنده : رازقی، یاسمین؛ روستا، احمد؛ عالم تبریز، اکبر؛ قره چه، منیژه؛
(22 صفحه - از 27 تا 48 )
سنجش ضریب احتمال ورشکستی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدل اوهلسون)
نویسنده : زمانیان، غلامرضا؛ شهیکی تاش، محمد نبی؛ نیک نژاد، محمد؛
(16 صفحه - از 73 تا 88 )
مطالعه و بررسی عوامل فرهنگی - اجتماعی موثر بر ارائه خدمات دولت سیار
نویسنده : کرد، حامد؛ اورعی یزدانی، بدرالدین؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
بررسی و تحلیل اثربخشی آموزش کارآفرینی در رشته های کارآفرینی با استفاده از مدل ماتریس رضایت
نویسنده : احمدزاده، مریم؛ سالارزهی، حبیب اله؛ یعقوبی، نور محمد؛
(26 صفحه - از 107 تا 132 )
ارائه چارچوب نظری در ارزیابی بلوغ همسویی فناوری اطلاعات و کسب و کار
نویسنده : معتدل، محمد رضا؛ راد فر، رضا؛ صالحی، افسانه؛
(23 صفحه - از 133 تا 155 )