-
1.
نویسنده : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
2.
نویسنده : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت