-
1.
نویسنده : Shamsi Lameshkani، Fatemeh ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده مسئول : Soleimani، Hassan ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2022, Volume 11 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:Writing Skillflipped classroomWriting self-efficacywriting attitudeConstructive Alignment
-
2.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ نویسنده مسئول : Haghighi، Hamzeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:PerceptionListeningEFL learnersspeakingTelegram Appflipped classroom
-
3.
نویسنده مسئول : Khanjani، Amin ؛ نویسنده : Vahdany، Fereidoon ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2016, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 133 تا 155 )
کلیدواژه ها:EFLEvaluationLayoutTeacher Training
-
4.
نویسنده مسئول : Kheiri، Saeed ؛ نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Rostami Aboo Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2019, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 35 تا 48 )
کلیدواژه ها:Feedbackself-regulationEFL WritingWeb-integrated learning
-
5.
نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2020, Volume 9 - Number 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 141 تا 162 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentTeacher-AssessmentWriting MotivationWriting Self-regulation
-
6.
نویسنده : Karami، Mehdi ؛ Tajeddin، Zia ؛ Rouhi، Afsar ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyInputoral productioncourse materials
-
7.
نویسنده : Khodabakhshi، Maliheh ؛ Soleimani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2021, Volume 10 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 102 تا 121 )
کلیدواژه ها:EFL learnersflipped classroomInferential Reading Comprehensionpre-class content deliveryWhatsApp app