Summer 2021, Volume 10 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Fadaee، Elaheh ؛ Najafi Karimi، Shaban ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:genderIranian teachersTeacher autonomyEFL AcademicsSL Teaching Styles
-
نویسنده مسئول : Hadidi، Yaser ؛ نویسنده : Alimohammadi، Mozhgan ؛
(18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsGrammatical Metaphorintroduction sectionNon-Native WritersNative-speaker Writers
-
نویسنده : Marefat، Fahimeh ؛ Bolouri، Maryam ؛ Chamani، Fariba ؛ Soleimani، Tahereh ؛ نویسنده مسئول : Farahanynia، Mahsa ؛
(18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsMovesstepsGeneric structureLiterature ReviewSwales’ CARS Model
-
نویسنده مسئول : Aryanjam، Layla ؛ نویسنده : Rashtchi، Mojgan ؛ Maftoon، Parviz ؛
(20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:Autonomyreading strategyreading achievementBenson’s modelBlin’s model
-
نویسنده مسئول : Karimnia، Amin ؛ نویسنده : Safnyyat، Mahsa ؛
(17 صفحه - از 71 تا 87 )
کلیدواژه ها:Integrated writingWriting AssessmentEFL WritingSource Text UseMA-Level EFL
-
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Pazooki، Saeedeh ؛
(14 صفحه - از 88 تا 101 )
کلیدواژه ها:ESPIranian universitiescourse evaluationCourse EffectivenessEngineering Major
-
نویسنده : Khodabakhshi، Maliheh ؛ Soleimani، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛
(20 صفحه - از 102 تا 121 )
کلیدواژه ها:EFL learnersflipped classroomInferential Reading Comprehensionpre-class content deliveryWhatsApp app