Summer 2019, Volume 8 - Number 3 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ نویسنده مسئول : Haghighi، Hamzeh ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:PerceptionListeningEFL learnersspeakingTelegram Appflipped classroom
-
نویسنده : Abbasi Dogolsara، Shokoufeh ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
(19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyEFL learnersOral PerformanceTask variation
-
نویسنده : Ghaedrahmat، Mehdi ؛ Gholami، Javad ؛ نویسنده مسئول : Mohammadnia، Zhila ؛
(14 صفحه - از 34 تا 47 )
کلیدواژه ها:Focus on FormuptakePreemptiveaviation EnglishTeacher-initiated FFELearner-initiated FFE
-
نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛ نویسنده : Sahragad، Rahman ؛
(17 صفحه - از 48 تا 64 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyAcademic AchievementEFL TeachersEFL learnersParticipatory ApproachCollaborative task
-
نویسنده مسئول : Mahdavi Zafarghandi، Amir ؛ نویسنده : Amini، Samaneh ؛
(12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:MemoryMultiple intelligencesvocabulary learning strategiessocial strategiesdetermination
-
نویسنده مسئول : Arabmofrad، Ali ؛ نویسنده : Derakhshan، Ali ؛ Atefinejad، Mahsa ؛
(18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsInterlanguage Pragmatic MotivationMeta-pragmatic Awareness