Autumn 2022, Volume 11 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Karami، Farkhonde ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:questionnaire validationEAP TeachersEnglish for Research Publication PurposesExploratory Factor Analysis، Confirmatory Factor Analysis، questionnaire design
-
نویسنده : Badakhshan، Sara ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
(17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:Reflectionreciprocal teachingAcademic self-conceptReflective Reciprocal TeachingStrategically Mediated Reflective Practices
-
نویسنده : Tajiki، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Mousapour Negari، Giti ؛
(14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:EFL learnerswriting fluencycreative writingExtrovert LearnersIntrovert LearnersWriting Confidence
-
نویسنده : Ahangaran، Farnoush ؛ Behnam، Biook ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
(21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:WritinggenderTeaching experienceWriting self-efficacyELT Teachers
-
نویسنده : Aghaalikhani، Masomeh ؛ Ahmadi-Azad، Shima ؛ نویسنده مسئول : Nazaribagha، Karim ؛
(18 صفحه - از 74 تا 91 )
کلیدواژه ها:Writing SkillEFL contextscaffoldinggraduate studentsgenre knowledge
-
نویسنده : Shamsi Lameshkani، Fatemeh ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده مسئول : Soleimani، Hassan ؛
(16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:Writing Skillflipped classroomWriting self-efficacywriting attitudeConstructive Alignment