-
1.
نویسنده : Golpour، Farhad ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 247 تا 271 )
کلیدواژه ها:beliefWritten corrective feedbackPracticeTeachersExperience
-
2.
نویسنده : Khooei-Oskooei، Saber ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2021 ,Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:procrastinationclassical grounded theoryDestructive LLPConstructive LLPOvercoming Strategies
-
3.
نویسنده : Hassanzadeh، Leila ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2020, Volume 23 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEngagementself-regulationEnglish AchievementLanguage Mindsets
-
4.
نویسنده : Tasouji Azari، Mina ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2020, Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 321 تا 356 )
کلیدواژه ها:holistic identitylanguage teacher grounded theoryidentity evolution""holistic identity""language teacher"" grounded theory""identity evolution"
-
5.
نویسنده : Behzadi Soufiani، Leila ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2023, Volume 5 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 118 تا 134 )
کلیدواژه ها:RegulationscaffoldingcontingencyselfModel of Contingent TeachingWriting Self Regulation Strategies
-
6.
نویسنده : Mousavi، Maryam ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Zarei Mavini، Abbas Ali ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:Idiomsinvolvement loadform-focused tasksmeaning-focused tasks