June 2020, Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Nazari، Ogholgol ؛ Birjandi، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
(24 صفحه - از 93 تا 116 )
کلیدواژه ها:burnoutEAPDepersonalization (DP)Emotional exhaustion (EE)Personal accomplishment (PA)
-
نویسنده مسئول : Mohammad Hosseinpur، Rasoul ؛ نویسنده : Pirooz، Mohammadreza ؛ Jafari Harandi، Reza ؛ Mohammadpour، Gohar ؛
(25 صفحه - از 357 تا 381 )
کلیدواژه ها:TEFLHyland’s ModelThesis acknowledgementsBook acknowledgementsdissertation acknowledgements
-
نویسنده : Tasouji Azari، Mina ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
(36 صفحه - از 321 تا 356 )
کلیدواژه ها:holistic identitylanguage teacher grounded theoryidentity evolution""holistic identity""language teacher"" grounded theory""identity evolution"
-
نویسنده : Malmir، Ali ؛
(42 صفحه - از 279 تا 320 )
کلیدواژه ها:Dynamic Assessmentinteractionist DAinterventions DApragmatic comprehension accuracypragmatic comprehension speed
-
نویسنده : Haghani، Mastaneh ؛
(31 صفحه - از 213 تا 243 )
کلیدواژه ها:Input processingAttentionindividual differencesatomistic learnersholistic learners
-
نویسنده مسئول : Moradkhani، Shahab ؛ نویسنده : Goodarzi، Ahmad ؛
(29 صفحه - از 183 تا 211 )
کلیدواژه ها:oral corrective feedbackTeaching experienceteachers’ beliefserrors
-
نویسنده : Marboot، Kobra ؛ Mirzaei، Azizullah ؛ نویسنده مسئول : Roohani، Ali ؛
(32 صفحه - از 151 تا 182 )
کلیدواژه ها:critical thinkingEFL studentsMetacognitive strategiesonline readingmixed-methods
-
نویسنده : Alavi، Seyyed Mohammad ؛ Norouzi، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Shahsavar، Mahboube ؛
(33 صفحه - از 117 تا 149 )
کلیدواژه ها:requestPragmatic CompetenceApologyZone of Proximal Developmentcomputerised dynamic assessment
-
نویسنده مسئول : Nushi، Musa ؛ نویسنده : Shahhosseini، Kourosh ؛
(35 صفحه - از 57 تا 91 )
کلیدواژه ها:PersianIranian EFL learnerspronunciationcommunicative framework
-
نویسنده : Azamnouri، Nazanin ؛ Naji Meidani، Elham ؛ نویسنده مسئول : Pishghadam، Reza ؛
(27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها:emotionCognitioncognitive loadEmotioncysentence comprehension
-
نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛ نویسنده : Coombe، Christine ؛ Arabmofrad، Ali ؛ Taghizadeh، Mohammadsadegh ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:English Language TeachingTeacher successTeacher autonomyTeacher Professional Identity