-
1.
نویسنده : حسنقلیپور، طهمورث ؛ اکبری، محسن ؛
مجله:دانش مدیریت»پاییز 1381 - شماره 58 ISC (19 صفحه - از 47 تا 65 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکخرید الکترونیکمحافظه کاری مصرف کنندهرفتار مصرف کننده الکترونیکیآزمون خرید الکترونیکی
-
2.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
3.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ شریفی، کیومرث ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1384 - شماره 71 ISC (26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها:بلوغ الکترونیکیبلوغ تجارت الکترونیکبلوغ دولت الکترونیکصادرات الکترونیک
-
4.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:دانش مدیریت»بهار 1387 - شماره 80 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 3 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سازمانیرفتار خرید سازمانیفرایند خرید سازمانیعوامل تأثیرگذار بر خرید سازمانیبازاریابی
-
5.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:دانش مدیریت»پاییز 1371 - شماره 18 ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )