-
1.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
2.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها:مدل کانو: رضايت مشتریطراحی خدماتطراحی آزمايشات تاگوچیتجزيه و تحليل خاکستریمشتریکارکنانکانوطراحیمشتریانخدماتآزمایش