-
1.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
2.
نویسنده : سید جوادین، سید رضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ فارسی زاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : بلوچی، حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»زمستان 1393 - شماره 11 ISC (26 صفحه - از 89 تا 114 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتمدل معادلات ساختاریسرمایه روانشناختی
-
3.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:مدیریت دولتی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 277 تا 302 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمعادلات ساختاریسرمایه ی روان شناختیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریانسرمایة روانشناختیپژوهشکیفیت خدمات ارائهشده به مشتری