-
1.
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 233 تا 250 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانک
-
2.
نویسنده : موسوی، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1092 تا 1116 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش پیشنهادیمتنکاویتحلیل احساساتاستخراج موضوعاتمشتریمشتریانارزششناساییبـاپژوهشبـهمحصول