-
1.
نویسنده : گل ارضی، غلامحسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شهریاری، مهری ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازارگراییعملکرد مالیارزش ایجاد شده سهامدارانکارکنانبازاریابیارزش
-
2.
نویسنده مسئول : حمزئیان، عظیم ؛ نویسنده : شهریاری، مهری ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 316 تا 331 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزشهای اسلامیوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیخرید مجدد
-
3.
نویسنده : گل ارضی، غلامحسین ؛ شهریاری، مهری ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیFuzzy AHPارزش ایجادشده برای سهامداران