-
1.
نویسنده : فاروقی، هیوا ؛ ناصری، فروزان ؛ موسوی پور، سیدحامد ؛ آلانی آذر، سیران ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1394 - شماره 71 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردروش تحلیل عاملیمدل کارت امتیازی متوازنروش تحلیل مولفه های اصلی
-
2.
نویسنده : نامدار زنگنه، سودابه ؛ ناصری، فروزان ؛ قهقایی، آرزو ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1395 - شماره 15 (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریپذیرش نوآوریاپراتورهای تلفن همراهاپراتورهای تلفن همراهکاربرانخدماتکیفیت خدمات