کلیدواژه پذیرش نوآوری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی و رتبهبندی ابعاد سیاستگذاری جهت ارتقای آموزش کارکنان ( نمونه پژوهش : اداره کل امور مالیاتی استان مازندران)
نویسنده : کریم پور، علیرضا ؛ صفاریان همدانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : یوسفی سعید آبادی، رضا ؛
مجله : پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی » بهار و تابستان 1401- دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 211 تا 224 )
کلیدواژه ها: سیاستگذاری رتبهبندی آموزش کارکنان پذیرش نوآوری سبک تصمیمگیری
-
2.
اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعتهای هوشمند
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 127 تا 155 )
کلیدواژه ها: جهانوطنی پذیرش نوآوری نیاز به منحصربهفرد بودن
-
3.
مرور نظاممند ابعاد پذیرش تجارت اجتماعی توسط مشتریان
نویسنده مسئول : پوطی، نسیبه ؛ نویسنده : تقوی فرد، محمدتقی ؛ تقوا، محمدرضا ؛ فتحیان، محمد ؛
مجله : مدیریت اطلاعات » بهار و تابستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: تحلیل شکاف مرور نظاممند پذیرش نوآوری تجارت اجتماعی اجتماعی مشتری هـا پژوهش بـه پلتفرم پـژوهش
-
4.
فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان
نویسنده مسئول : معروفی، دکتر یحیی ؛ نویسنده : نجفی، سهراب ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » پاییز و زمستان 1399، دوره دهم - شماره 2 ISC (26 صفحه - از 84 تا 109 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی برنامه درسی پذیرش نوآوری دانشگاه فرهنگیان نوآوری معلمان برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان دانشجو تربیت پذیرش نظام پذیرش دانشجو
-
5.
پیش بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه
نویسنده : نامدار زنگنه، سودابه ؛ ناصری، فروزان ؛ قهقایی، آرزو ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » بهار 1395 - شماره 15 (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها: کیفیت رضایت مشتری پذیرش نوآوری اپراتورهای تلفن همراه اپراتورهای تلفن همراه کاربران خدمات کیفیت خدمات
-
6.
بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه درسی
نویسنده : موسوی، ستاره ؛ شریف، مصطفی ؛ رجایی پور، سعید ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » زمستان 1392، سال دهم - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها: دانشگاه اصفهان ﺟﻮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ پذيرش نوآوري پذيرش نوآوري برنامه درسي
-
7.
بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ مقدسی، محمد ؛ عظیمی، سیدحمیدرضا ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1391 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها: جنسیت تجارت الکترونیک پذیرش نوآوری قصد خرید اینترنتی
-
8.
عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری؛ مورد مطالعه: شریک صدف پلاستیک سیما
نویسنده : رجب بیگی، مجتبی ؛ فریدی خورشیدی، مریم ؛
مجله : چشم انداز مدیریت دولتی » بهار 1391 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها: خلاقیت پذیرش نوآوری شرکت صدف پلاستیک سیما نظریه نوآوری
-
9.
عوامل موثر بر به کارگیری نشر الکترونیکی
نویسنده : عزت زاده، مستوره ؛
مجله : پژوهشنامه چاپ و نشر » بهار 1391 - شماره 2 (8 صفحه - از 45 تا 52 )
کلیدواژه ها: نشر الکترونیکی پذیرش نوآوری برداشت ذهنی کاربران
-
10.
بررسی عوامل برون زبان مؤثر بر پذیرش نوواژه ها
نویسنده : احمدی پور، طاهره ؛
مجله : زبان شناخت » بهار و تابستان 1389، سال اول - شماره 1 ISC (34 صفحه - از 75 تا 108 )
کلیدواژه ها: فرهنگستان انتشار نوآوری پذیرش نوآوری برنامه ریزی زبان نوواژه