-
1.
نویسنده : نادری، مژگان ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ نویسنده مسئول : دادگران، سیدمحمد ؛
مجله:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1399، دوره اول - شماره 1 (22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها:نقشروابط عمومیکارآمدواسطه اثرگذاردرون سازمانی و برون سازمانیکارکناناطلاعات
-
2.
نویسنده : عبدی، سیروان ؛ نصراللهی، اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ نویسنده مسئول : خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 33 تا 64 )
کلیدواژه ها:بازنمایینشانهشناسیتحلیل گفتمانبیماری ایدزاچ.ای.ویسریال پزشکیبیماری ایدز/اچ.ای.ویایدزارتباطات سلامتبیماریپزشکیسریالاطلاعاتدرمانرسانه
-
3.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ توکل، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:قرآن کریمنبأخبرنگرشدانشارتباطاترفتارتبلیغات تلویزیونیصرفه جویی آبپیام و مخاطب
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، نرجس ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ نویسنده مسئول : حسینی دانا، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها:روابط خانوادگیزوجین:شبکه های اجتماعی مجازیارتباطات خانواده
-
5.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ سعیدیان، سمانه ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 21 (21 صفحه - از 151 تا 171 )
کلیدواژه ها:آگاهیمشارکت مردمیروابط عمومیجمعیت هلال احمر شهرستان شهریار
-
6.
نویسنده : اکبری، زهرا ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 63 تا 69 )
کلیدواژه ها:فرهنگ ملیارزشهای اخلاقیموسیقی رپگفتمان قدرتموسیقی سنتیموسیقیگفتمان
-
7.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ شاه منصوری، پوریا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها:رسانهمدیریت استراتژیکزنجیره ارزشSWOTاعتبار رسانه ایمنبع استراتژیکمدل تحلیل پنج نیرو
-
8.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ