-
1.
نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ نویسنده مسئول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
2.
نویسنده : حاتمی نژاد، محمد ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارعوامل نهادیقابلیت فناوریقابلیت دانش