کلیدواژه قصد خرید مجدد مشتریان / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضاییان، محیا ؛ نویسنده مسئول : عسگری، محمد هادی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:هویت برندبازاریابی اخلاقیارزش ویژه مارک تجاریقصد خرید مجدد مصرف کنندهقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالا
-
2.
نویسنده مسئول : مظهری، زهرا ؛ نویسنده : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
-
3.
نویسنده مسئول : عزتی، نسیم ؛ نویسنده : مظهری، زهرا ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 42 (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددارزش ویژه برندوفاداری برندهویت برندکفش های ورزشیقصد خرید مجدد مشتریانمشتریهویتارزش ویژهوفاداری
-
4.
نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ نویسنده مسئول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
5.
نویسنده : پارسا شریف، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیعدالت تعاملیقصد خرید مجددارزش ویژه برندعدالتمشتریقصد خرید مجدد مشتریانارزش ویژهمشتریانکارکنان
-
6.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری