-
1.
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ عربعامری، سمیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
-
2.
نویسنده : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ فدایینژاد، محمداسماعیل ؛ قرهچه، منیژه ؛ سعدمحمدی، کسری ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 31 تا 47 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتاندازه گیری عملکرد فعالیت های بازاریابیمعیارهای بازاریابیاثربخشی و دارایی های بازاریابیفعالیت های بازاریابی
-
3.
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبانوان شاغلسبک خریدتصمیم گیری خرید
-
4.
نویسنده : حسینی، سیدمحمود ؛ رضائیان، علی ؛ قرهچه، منیژه ؛ پریزادی، عیسی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 69 تا 87 )
کلیدواژه ها:کنترل راهبردیپیکربندیبسته کنترلکنترل مدیریتیوحدت کارکردی
-
5.
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ حاجیکریمی، عباسعلی ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مکیزاده، وحید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیقابلیت عملیاتیاتحادهای راهبردیتجربه اتحادقابلیت اتحادعملکرد اتحاد