زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ دیواندری، علی ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛ الهیاری، اشکان ؛
(17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:ابعاد معنای برندتداعی های برندنظریه سازه های شخصیفن شبکه فهرستگانبرند بانک
-
نویسنده : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ فدایینژاد، محمداسماعیل ؛ قرهچه، منیژه ؛ سعدمحمدی، کسری ؛
(17 صفحه - از 31 تا 47 )
کلیدواژه ها:عملکرد شرکتاندازه گیری عملکرد فعالیت های بازاریابیمعیارهای بازاریابیاثربخشی و دارایی های بازاریابیفعالیت های بازاریابی
-
نویسنده : حسینی، سیدمحمود ؛ رضائیان، علی ؛ قرهچه، منیژه ؛ پریزادی، عیسی ؛
(19 صفحه - از 69 تا 87 )
کلیدواژه ها:کنترل راهبردیپیکربندیبسته کنترلکنترل مدیریتیوحدت کارکردی
-
نویسنده : جلالی، سیدحسین ؛ مظلومی، نادر ؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:راهبرد عملیاتیمدلسازی ساختاری تفسیریراهبرد بین المللیالگوی گزینش راهبردبین المللی شدن کسب وکار
-
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ براتی، ابوالفضل ؛
(15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:شرکت ملی گاز ایرانبرندسازی داخلیطنین برندمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
نویسنده : کارگر سامانی، امیر ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ موسوی شفایی، سیدمسعود ؛
(17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رقابترقابتپذیری شهریرقابتپذیری ملیرقابت پذیری سرزمینیرقابتپذیری جهانی
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
(17 صفحه - از 141 تا 157 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
(18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
-
نویسنده : نوروزپور، بهمن ؛ مرادی، محمود ؛ رمضانیان، محمدرحیم ؛
(14 صفحه - از 177 تا 190 )
کلیدواژه ها:روابط بین سازمانیریسک.انتقال دانش.ریسک انتقال دانش.