زمستان 1392 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند)
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ حاجی صفار کرمانی، ثنا ؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها: ریسک اعتماد نگرانی وفاداری فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی
-
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران
نویسنده : معصومزاده زواره، ابوالفضل ؛ شمسی، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها: دیپلماسی عمومی برندسازی ملی راهبرد. برندهای ملی هویت رقابتی
-
بررسی نقش سبکهای تصمیمگیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
(20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده بانوان شاغل سبک خرید تصمیم گیری خرید
-
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تامین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها
نویسنده : فوکردی، رحیم ؛ الفت، لعیا ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
(22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها: روابط قدرت زنجیرة تامین محصولات غذایی نظریة برخاسته از دادهها
-
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
(18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند تعهد به برند اعتماد به برند عشق به برند علاقه به برند هوس برند
-
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی)
نویسنده : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاق اسلامی فروش شخصی طراحی الگو نظریهپردازی داده بنیاد حقوق الهی
-
بررسی تاثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
نویسنده : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
(17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها: احساسات عوامل فردی خرید ناگهانی فروشگاه زنجیرهای کارکنان فروش محیط فروشگاه
-
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران
نویسنده : خادمی گراشی، مهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛ خسروی، محمدابراهیم ؛
(16 صفحه - از 151 تا 166 )
کلیدواژه ها: بازاریابی تحلیل استنادی تحلیل محتوی مقاله های علمی پژوهشی
-
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ کریمیان، مجتبی ؛
(18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها: مشارکت برند برند اصلی و همکار نظریه سیگنال
-
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده
نویسنده : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
(21 صفحه - از 185 تا 205 )
کلیدواژه ها: تلفن همراه تبلیغات پیامکی تبلیغات مبتنی بر پایگاه داده حریم شخصی مصرفکننده