-
1.
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشه بندیبخش بندیالگوهای رفتار خریدWRFMمشتریمشتریاناطلاعاتپژوهشمدل
-
2.
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت الله ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1401 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 198 تا 223 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخوشهبندیتجزیه وتحلیل خوشهایتشخیص مغایرتمدل WRFMمشتریمشتریاناطلاعاتمدلمدیریت ارتباط با مشتریپژوهششاخص
-
3.
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1401 - شماره 110 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 237 تا 272 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیمدل WRFMشبکه عصبی کوهننتجزیه و تحلیل ارزش مشتریداد ه کاوی