-
1.
نویسنده : البدوی، امیر ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 93 تا 100 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهایاطلاعاتریسکمشتریانسازمان
-
2.
نویسنده : فردوسی، زهرا ؛ عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1386 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:متدلوژیاطلاعاتBPRبازمهندسی فرایندهای کسب و کاربازمهندسی فرایندهاکارکنانفرایندهای کسب و کارمدیریتسازمان
-
3.
نویسنده : البدوی، امیر ؛ فسنقری، مهدی ؛ قپانچی، امیر حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1384 - شماره 14 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 81 تا 85 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریانفنآوری اطلاعاتصنعت بانکداری ایراندانش
-
4.
نویسنده : البدوی، امیر ؛ فردوسی، زهرا ؛ ناصر بخت، نرجس ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 101 تا 109 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریبخشبندی بازارگردشگریاطلاعاتمشتریان