-
1.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
2.
نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده : سروری، تهمینه ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 97 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایتبرندهویت برند مصرفکنندهپشیمانی از برندقصد رفتاریبـه