-
1.
نویسنده : Alavi، Mohammad ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛ Danesh، Fatemeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:Activity theoryActivity Theory (AT)Writing Skill AssessmentTeacher’s FeedbackBased Assessment Model (ATBAM)
-
2.
نویسنده : Khomeijani Farahani، Ali Akbar ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده مسئول : Naseri، Zainab Sadat ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:AutonomyTask TypeKeywords: communicative abilityinteractive negotiation
-
3.
نویسنده مسئول : Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Alavi، Seyyed Mohammad ؛ Taghizadeh Langari، Mostafa ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 273 تا 297 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsBloom’s TaxonomyExternal Modification StrategiesInternal Modification StrategiesSpeech Act of Request
-
4.
نویسنده مسئول : Kaivanpanah، Shiva ؛ نویسنده : Alavi، Seyed Mohammad ؛ Barghi، Ali Hamed ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 213 تا 246 )
کلیدواژه ها:grammarobservationteaching practiceFlawsTeachers' Awareness