-
1.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Derakhshan، Ali ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 120 تا 146 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEmotional regulationStructural equation modelingTeacher efficacyTeaching Stress
-
2.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Saharkhiz Arabani، Arash ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2020, Volume 12 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 123 تا 150 )
کلیدواژه ها:EFL Teacherspsychological well-beingStructural equation modelingCollective EfficacyTeacher Self-Efficacy
-
3.
نویسنده : Ghoorchaei، Behrooz ؛ Ebrahimi، Alemeh ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (32 صفحه - از 59 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTextbook Evaluationteacher educatorsProspect 2