-
1.
نویسنده : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 239 تا 249 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
2.
نویسنده : طاهرخانی، امیر ؛ دودانگه، سارا ؛ اسدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (7 صفحه - از 105 تا 111 )
کلیدواژه ها:قصد استفادهارزش ویژه برندمشارکت ارزش
-
3.
نویسنده : رحمانی، حامد ؛ محمدلو، سعید ؛ دودانگه، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 1 (جلد دوم) (16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقوم گراییارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان