-
1.
نویسنده : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحه - از 439 تا 456 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
-
2.
نویسنده : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
مجله:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 49 تا 71 )
کلیدواژه ها:تبلیغفراتحلیلقصد خریدمرور نظام مند
-
3.
نویسنده : سمیعی زفرقندی، عادله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزقصد خریدرفتار آگاهانه مصرف کننده در خریداثربخشی ادراک شده توسط مصرف کننده نگرانی زیست محیطیارزش درک شده سبزریسک درک شده سبز