-
1.
نویسنده : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
2.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندبیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
3.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : فتحی، هانیه ؛ نظری، مهرشاد ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:متغیرهای جمعیتشناختیمحصولاتادراک منصفانهبرندهای داخلی و خارجیافزایش قیمتخمیردندان
-
4.
نویسنده : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 250 تا 270 )
کلیدواژه ها:بهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتیخردهفروشی