-
1.
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development
-
2.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersExploratory Factor Analysisimposed identity questionnaire
-
3.
نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛ نویسنده : Saeedi، Zari ؛ Mohammadi، Mohammad Javad ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 61 تا 88 )
کلیدواژه ها:IdentityReligious identityreligious EFL teacherself-aspect model of identity