Winter 2022, Volume 41 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Ghadiri، Momeneh ؛ نویسنده : Zareian، Gholamreza ؛ Esmaeili، Amir ؛
(31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:emotional intelligencespiritual intelligenceExploratory Factor AnalysisEFL learnersConfirmatory Factor AnalysisMultiple regression analysis
-
نویسنده : Jorfi، Leili ؛ Dowlatabadi، Hamid Reza ؛ Yazdani، Hooshang ؛ نویسنده مسئول : Amerian، Majid ؛
(35 صفحه - از 33 تا 67 )
کلیدواژه ها:EFL Curriculumtextbook analysisIntercultural AnalysisVision IHello I
-
نویسنده : Moghadam، Haniyeh ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ نویسنده مسئول : Ghanizadeh، Afsaneh ؛
(33 صفحه - از 69 تا 101 )
کلیدواژه ها:EFL learnersMindfulnessreflective thinkingmindfulness-cultivating interventionpositive orientation
-
نویسنده : Norouzifard، Aylar ؛ Zamanian، Mostafa ؛ Rassaei، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Bavali، Mohammad ؛
(30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها:MotivationattitudesCALLMALLAugmented Reality
-
نویسنده مسئول : Shareghi، Zahra ؛ نویسنده : Tahririan، Mohammad Hassan ؛ Afzali، Katayoon ؛
(41 صفحه - از 133 تا 173 )
کلیدواژه ها:ELT Education PolicyIranian High School EFL Teachers’ PerceptionsSuccessful English Teaching
-
نویسنده : Yasaei، Hasti ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
(38 صفحه - از 175 تا 212 )
کلیدواژه ها:NarrativeProfessional developmentEnglish Language TeachersTeacher autonomyself-directed professional development