-
1.
نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Sabourianzadeh، Naser ؛
مجله:Applied Research on English Language»Winter 2018, Volume 7 - Number1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersInclusive PracticesLearners with LowIncidence DisabilitiesInclusive Classes
-
2.
نویسنده : Ayoobiyan، Hakimeh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 277 تا 292 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersself-purificationEfficacyteacher resilience
-
3.
نویسنده مسئول : Jafari، Seyed Mohammad ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها:Identitygrounded theoryEFL TeachersEAPMedical Universities
-
4.
نویسنده : Rahimi، Salah Addin ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatolla ؛ Sahragard، Rahman ؛ Ahmadi، Alireza ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 229 تا 264 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersLanguage Assessment LiteracyScalemixed-methods