Sahragard، Rahman/ 37 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 34 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 36 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
الف 7 |
ب 6 |
ج 2 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : Najafi، Tayebeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Educational Sociology»April 2024 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 26 تا 35 )
کلیدواژه ها:Qualitative Studyachievement goal orientationpostmethod pedagogySocio-cognitive theoryExperienced EFL Teachers
-
2.
نویسنده : Fallah، Hamide ؛ Razmjoo، Seyed Ayatollah ؛ Sahragard، Rahman ؛ Jafari، Seyed Mohammad ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2024,Volume 15, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 3 تا 16 )
کلیدواژه ها:EFL teacher identityonline instructionTeacher Identity Reconstruction
-
3.
نویسنده : Najafi، Tayebeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2023, Volume 12 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 13 تا 25 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL TeachersQualitative Studypostmethod pedagogyKumaravadivelue’s Macrostrategic FrameworkPostmethod Pedagogy Macrostrategies
-
4.
نویسنده : Moradi، Mojtaba ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 83 تا 95 )
کلیدواژه ها:teachers’ beliefslanguage institutesUniversity teachers
-
5.
نویسنده : Pourjafarian، Najmeh ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 264 تا 281 )
کلیدواژه ها:EFLTeacher EducationProfessional developmentstudent teachersReflective WritingResponsive Mediation
-
6.
نویسنده : Eslami، Mehrnoosh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 297 تا 333 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionCorrective FeedbackVideo Inclusive Portfolios
-
7.
نویسنده مسئول : Kargar، Aliasghar ؛ نویسنده : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 129 تا 143 )
کلیدواژه ها:Metapragmatic Awarenesshumortranslation competenceIncongruityGrice conversation maximsresolution theory
-
8.
نویسنده : Mohamadpour، Fereshteh ؛ Taghavi، Mohamad Reza ؛ Sahragard، Rahman ؛ نویسنده مسئول : Rahimian، Jalal ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:Generalized Anxiety Disorderturn takingTherapeutic discoursecognitive-behavioral therapy approach
-
9.
نویسنده : Rahimi، Salah Addin ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatolla ؛ Sahragard، Rahman ؛ Ahmadi، Alireza ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 229 تا 264 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersLanguage Assessment LiteracyScalemixed-methods
-
10.
نویسنده : Mohazabieh، Sanaz ؛ Rassaei، Ehsan ؛ Zamanian، Mustafa ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2021 - Number 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 217 تا 242 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracystrategic planningfluencyEFL learnerstask complexityoral production