موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 40 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 44 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 10 |
الف 9 |
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : Najafi، Tayebeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Educational Sociology»April 2024 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 26 تا 35 )
کلیدواژه ها:Qualitative Studyachievement goal orientationpostmethod pedagogySocio-cognitive theoryExperienced EFL Teachers
-
2.
نویسنده مسئول : Mawlood، Bahroz ؛ نویسنده : Tahriri، Abdorreza ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:زبان پژوهی»Winter 2024, Volume 15 - Number 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 221 تا 242 )
کلیدواژه ها:Metadiscourse Markerspolitical scienceAcademic writingReligious Studiesinteractional features
-
3.
نویسنده : Najafi، Tayebeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2023, Volume 12 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 13 تا 25 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL TeachersQualitative Studypostmethod pedagogyKumaravadivelue’s Macrostrategic FrameworkPostmethod Pedagogy Macrostrategies
-
4.
نویسنده : Moradi، Mojtaba ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 83 تا 95 )
کلیدواژه ها:teachers’ beliefslanguage institutesUniversity teachers
-
5.
نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده : Tajik، Fahimeh ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2023, Volume 12 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها:agencyTeacher AgencyIranian InstructorsProfessional Agency
-
6.
نویسنده مسئول : Kargar Behbahani، Hossein ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 117 تا 146 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyInvolvement Load HypothesisWorking Memoryreceptive and productive lexical gain
-
7.
نویسنده مسئول : Yarahmadi، Maliheh ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 232 تا 254 )
کلیدواژه ها:grounded theoryadaptationIranian EFL Teachersonline instructionCovid-19 pandemic
-
8.
نویسنده : Eslami، Mehrnoosh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 297 تا 333 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionCorrective FeedbackVideo Inclusive Portfolios
-
9.
نویسنده مسئول : Nouhi Jadesi، Nasimeh ؛ نویسنده : Ahmadi، Alireza ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:Iranspeaking proficiencymonologueuntrained ratersrater cognition
-
10.
نویسنده مسئول : Jafari، Seyed Mohammad ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2022, Volume 11 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها:Identitygrounded theoryEFL TeachersEAPMedical Universities