Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersImposed IdentityResolution Strategy
-
نویسنده : Salimi، Esmaeel Ali ؛ Nourali، Niloofar ؛
(33 صفحه - از 27 تا 59 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysislibrariansEnglish for academic purposesLibrary and Information Science
-
نویسنده : Ahmadi، Heidar ؛ Behnam، Biook ؛ Seifoori، Zohreh ؛
(33 صفحه - از 61 تا 93 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionvocabulary learningFormative assessmentReciprocal Questioning
-
نویسنده : Ebadi، Saman ؛ Ashtarian، Soroor ؛ Yousefi، Nouroddin ؛
(32 صفحه - از 95 تا 126 )
کلیدواژه ها:writing accuracyGDADA trainingMediational moves
-
نویسنده : Khodabandeh، Farzaneh ؛ Naseri، Elahe ؛
(28 صفحه - از 127 تا 154 )
کلیدواژه ها:Schema theoryvocabulary learningBlended teaching strategyFlipped Teaching StrategySkimming Skill
-
نویسنده : Shokrpour، Nasrin ؛ Farahmandi، Amir Yousef ؛ Kheradparvar، Najmeh ؛
(17 صفحه - از 155 تا 171 )
کلیدواژه ها:MedicalEnglish for academic purposesPeer ReviewerLinguistic CommentsISI-Indexed Journals
-
نویسنده : Nourinezhad، Sepideh ؛ Hadipourfard، Ehsan ؛ Bavali، Mohammad ؛
(28 صفحه - از 173 تا 200 )
کلیدواژه ها:academic procrastinationWriting PerformanceTraditional FeedbackAudio-visual Feedback
-
نویسنده : Rahimi، Salah Addin ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatolla ؛ Sahragard، Rahman ؛ Ahmadi، Alireza ؛
(36 صفحه - از 229 تا 264 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersLanguage Assessment LiteracyScalemixed-methods
-
نویسنده : Saeb، Fateme ؛ Nejadansari، Dariush ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛
(33 صفحه - از 265 تا 297 )
کلیدواژه ها:reflective teachingTeacher EducationAction ResearchEFL teachers’ perceptions
-
نویسنده : Taheri، Puyan ؛ Nazmi، Rana ؛
(35 صفحه - از 299 تا 333 )
کلیدواژه ها:Argumentative writingscaffoldingpeer scaffoldingteacher scaffolding
-
نویسنده : Monjezi، Masood ؛ Mashhadi، Amir ؛
(29 صفحه - از 335 تا 363 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackAsynchronousSynchronousonline mediaTalkback