-
1.
نویسنده : Aghajanzadeh Kiasi، Ghasem ؛ Birjandi، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2018 - Number 23 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:high school studentsEnglish teachersAwareness of Pedagogical Competence
-
2.
نویسنده : Khazaee، Hossein ؛ Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandoz، Ghafour ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2020 - Number 33 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 115 تا 129 )
کلیدواژه ها:hedgesAcademic writingCorpus Builder SoftwareIranian corpus of learner Englishlearner corpora
-
3.
نویسنده : Safdari، Saeed ؛ Birjandi، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2018 - Number 21 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 57 تا 73 )
کلیدواژه ها:visionStudent PerceptionTeacher enthusiasmteacher behaviorattitude to language learning
-
4.
نویسنده : Erfanrad، Saeedeh ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2019 - Number 28 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:KnowledgeGrammar InstructionImplicitexplicit knowledgecognitive grammarSocio-cultural Theory
-
5.
نویسنده : Abbaspour، Ehsan ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2020 - Number 30 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbacksecond language writingscaffoldingActivity theorysecond language acquisitionScaffolded Feedback
-
6.
نویسنده : Badakhshan، Sara ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2021 - Number 38 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 39 تا 63 )
کلیدواژه ها:Reading comprehension abilityreflective practicesScaffolding strategy-based instruction
-
7.
نویسنده : Hariri Asl، Mohammad Hossein ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Marandi، S. Susan ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2021 - Number 35 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها:interactivityCALLSocial Presenceflipped classroomasynchronous communication