Autumn 2021 - Number 38 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Jenabagha، Nasrin ؛ Marzban، Amir ؛ نویسنده مسئول : Najafi Karimi، Shaban ؛
(15 صفحه - از 11 تا 25 )
کلیدواژه ها:EcologyepistemologyEFL WritingWriting problems
-
نویسنده : Tabatabaee، Mahin Sadat ؛ Bayati، Abbas ؛ نویسنده مسئول : Mahmoodi، Keivan ؛
(12 صفحه - از 27 تا 38 )
کلیدواژه ها:NegationProcessability TheoryStage-like DevelopmentCopula inversion
-
نویسنده : Badakhshan، Sara ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
(25 صفحه - از 39 تا 63 )
کلیدواژه ها:Reading comprehension abilityreflective practicesScaffolding strategy-based instruction
-
نویسنده : Zarinfard، Shakiba ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Rahimi، Mehrak ؛
(16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:flipped learningLearning outcomeFlipped classrooms
-
نویسنده : Karimi، Mohadese ؛ نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛
(14 صفحه - از 81 تا 94 )
کلیدواژه ها:culturetranslation strategiesCulture-specific items (CSIs)
-
نویسنده : Qoreishi Kolaqani، Asma ؛ Salehi، Hadi ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
(13 صفحه - از 95 تا 107 )
کلیدواژه ها:Syntactic ErrorsDeaf and hearing-impaireddeaf communityerror categorizationerror dentification
-
نویسنده : Hassanpour Souderjani، Roya ؛ Hosseinpour، Nafiseh ؛ نویسنده مسئول : Heidari Darani، Laya ؛
(21 صفحه - از 109 تا 129 )
کلیدواژه ها:Life satisfactionEFL TeachersEmpathyEffective teaching
-
نویسنده : Mohammadkarimi، Ebrahim ؛ Sarkhosh، Mehdi ؛ نویسنده مسئول : Gholami، Javad ؛
(12 صفحه - از 131 تا 142 )
کلیدواژه ها:Professional developmentteaching practicesTeachers' attitudeELT conferences
-
نویسنده : Forghani، Nazanin ؛ Hadipour Fard، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Bavali، Mohammad ؛
(21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisReflection-for-Action
-
نویسنده مسئول : Shafiee، Abd-O-Rashid ؛ نویسنده : Hanif، Mohsen ؛
(10 صفحه - از 165 تا 174 )
کلیدواژه ها:HybriditymimicryHomi Bhabhathird spaceWuthering HeightsVictorianEmily Brontevillainvillainy
-
نویسنده : Haseli Songhori، Mehdi ؛ Noori Sadegh، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Atashpanjeh، Alireza ؛
(15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersjob stressteacher burnoutERI Model
-
نویسنده : Nazari، Abolhassan ؛ Heidari Shahreza، Mohammad Ali ؛ نویسنده مسئول : Tabatabaei، Omid ؛
(12 صفحه - از 191 تا 202 )
کلیدواژه ها:critical thinkingIranian EFL learnersMotivationcooperative learningSTAD
-
نویسنده : Zeinali Nejad، Majid ؛ Naeimi، Amin ؛ نویسنده مسئول : Golshan، Mohammad ؛
(12 صفحه - از 203 تا 214 )
کلیدواژه ها:Medical StudentsComputer-mediated communicationpronunciation achievement
-
نویسنده : Lotfi-Khajouei، Marjan ؛ Baharlouie، Roya ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
(22 صفحه - از 215 تا 236 )
کلیدواژه ها:Perceptionmultiple intelligenceOral SkillsMultiple Intelligence-Based Activities (MIBAs)Aural Skills
-
نویسنده : Azin، Nooshin ؛ Ameri-Golestan، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Biria، Reza ؛
(13 صفحه - از 237 تا 249 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionLearner AutonomyStrategy-based instructionInstructional designlearners’ perception