Autumn 2018 - Number 23 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Lira Gonzales، Maria Lourdes ؛ نویسنده : Lira De Tejeda، Martha ؛ Tolentino Krous، Janna ؛ Vasquez، Dora ؛
(12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:EFLWritten corrective feedbackESLtypes of errorsstudents’ revisions
-
نویسنده مسئول : Cheng، Jianfeng ؛ نویسنده : Sagaya Raj، Gerard ؛ Tan Tjin Ai، Joanna ؛
(12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyChinaLearner AutonomyEFL Learnerlearning strategy
-
نویسنده : Aghajanzadeh Kiasi، Ghasem ؛ Birjandi، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
(15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:high school studentsEnglish teachersAwareness of Pedagogical Competence
-
نویسنده : Sanie، Neda ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
(18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:communicative competenceTextbook EvaluationGreeting Speech ActHang’s classification of speech aActs
-
نویسنده : Sarraf Bank، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Sharifi Haratmeh، Marzieh ؛
(14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:materials evaluationEnglish textbookTextbook Evaluation Checklist
-
نویسنده مسئول : Jafari، Ahmad Reza ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛ Koosha، Mansour ؛
(15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها:task complexityCognitive task complexityprocedural task complexityform-focused attentionform-focused self-repair
-
نویسنده : Jafari، Sanaz ؛ Taki، Saeed ؛
(16 صفحه - از 99 تا 114 )
کلیدواژه ها:EFL learnersTaskslearner-centered instructionpre-university textbooktask-supported language learning textbook evaluation
-
نویسنده : Khakzadan، Reza ؛ نویسنده مسئول : Bemani Naeini، Ma‘ssoumeh ؛
(14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها:learningEducational TechnologyInteractive WhiteboardEFL teachingnon-congruent collocationsIranian EFL settingEFL teaching/learning
-
نویسنده : Mohammadi، Saeedeh ؛ نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛
(17 صفحه - از 129 تا 145 )
کلیدواژه ها:EFLgenderstudents’ perceptionsAchievement Goal OrientationsClassroom climateIranian high schools