Spring 2020 - Number 30 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Ataeifar، Farideh ؛ Bagheri، Mohammadsadegh ؛ Behjat، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Sadighi، Firooz ؛
(14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:ICTMALLEFL speaking anxietylearners’ autonomyVT
-
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Sahafnia، Soudabeh ؛
(24 صفحه - از 25 تا 48 )
کلیدواژه ها:anxietyWillingness to CommunicateLanguage aptitude
-
نویسنده مسئول : Nguyen، Van Loi ؛ نویسنده : Nguyen Thi My، Nuong ؛
(12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:EFLMotivational Strategiesstudent perspectivehigh-school
-
نویسنده : Amirbakzadeh، Ezat ؛ نویسنده مسئول : Vakil Alroaia، Younos ؛
(19 صفحه - از 61 تا 79 )
کلیدواژه ها:Tourism developmentEnglish Languagelanguage skillslearning foreign languages
-
نویسنده : Bakhtiyari Moghadam، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ghonchepour، Mousa ؛
(18 صفحه - از 97 تا 114 )
کلیدواژه ها:IdentityteacherDynamicinstitutepublic school
-
نویسنده : Ebrahimi، Sharareh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
(23 صفحه - از 115 تا 137 )
کلیدواژه ها:IdentityculturemodelValidationEFL learners
-
نویسنده مسئول : NAJJAR، IBRAHIM ؛ نویسنده : Bee Kwee، Soh ؛ Abu Al-Haj، Thabet ؛
(17 صفحه - از 139 تا 155 )
کلیدواژه ها:TranslationSyntaxgrammarthe QuranRhetorical questionshifts
-
نویسنده : Hashtroodi، Pantea ؛ Khatib، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Yazdani Moghaddam، Massood ؛
(20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:Activity theoryVTSvodcastingVisual Thinking Strategies
-
نویسنده : Abbaspour، Ehsan ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Atai، Mahmood Reza ؛
(20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbacksecond language writingscaffoldingActivity theorysecond language acquisitionScaffolded Feedback