-
1.
نویسنده : امینی، محمد تقی ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ رضوانی، مهران ؛ فرجام، سعید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیارزش اقتصادیکارآفرینی ارزشآفرینارزش جامعهشناختی
-
2.
نویسنده : طغرایی، محمدتقی ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعینگاشت مفهومیبازاریابی کارآفرینانهشرکت های کوچککارآفریناناطلاعاتکارکناننوآوری
-
3.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ واحد وحدت کار، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 161 تا 183 )
کلیدواژه ها:آینده نگاریشهرداری تهرانراهبرد کارآفرینی سازمانیپیشایند
-
4.
نویسنده : نقابی، سعید ؛ زعفریان، رضا ؛ یوسفی، محسن ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 25 تا 44 )
کلیدواژه ها:رفتار کارآفرینانهروابط بین فردیپارک های علم و فناوریرفتار شبکه سازی
-
5.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1388 - شماره 5 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:مفهوم پردازیپژوهش موردیبازاریابی کارآفرینانه
-
6.
نویسنده : مهرنیا، سیران ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
-
7.
نویسنده : جعفرنژاد، احمد ؛ اسماعیلیان، مجید ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»بهار 1387 - شماره 56 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:مکان یابیزنجیره توزیعمدل عدد صحیح غیر خطیمدلهزینهمکانخردهفروشسفارشهزینه ثابت
-
8.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایراننژاد پاریزی، الهام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریبازاریابی حسیبانکداری قرض الحسنهتوسعه خدمت جدید
-
9.
نویسنده : طغرایی، محمدتقی ؛ رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1395 - شماره 33 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 473 تا 491 )
کلیدواژه ها:نظریه برخاسته از دادههابازاریابی کارآفرینانهصنایع خلاقکسبوکارهای فرهنگی - هنری
-
10.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ فتایی، پریسا ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»تابستان 1395 - شماره 32 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 277 تا 296 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازاریابیبازاریابی تامین مالیتامین مالی کارآفرینانهمرحله رشد کسب وکاربازاریابیبازارشناساییسرمایهاطلاعاتراهبردهای بازاریابی