بهار 1393 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : عزیزی، شهریا ؛ امینیان صومعه کوچک، محسن ؛
(22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها: بانک نظریه داده بنیاد توسعه خدمت جدید
-
تاثیر بازار گرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها
نویسنده : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛ علیپور، مرضیه ؛
(20 صفحه - از 35 تا 54 )
کلیدواژه ها: عملکرد بازارگرایی منابع مبتنی بر دانش دارایی های شهرت
-
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیلگری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رضایی، مرتضی ؛ حسینآبادی، وحید ؛
(22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها: صفات اخلاقی تعهدعاطفی رابطه مشتری برند شخصیتبرند
-
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد
نویسنده : احمدی، غلامحسین ؛ بهرامی، مجید ؛ مقدسی، محمد ؛
(22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها: بانکداری خرد مشتریان ریزش کرده ریزش داوطلبانه وغیرداوطلبانه
-
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: مورد مطالعه شعب بانک سپه
نویسنده : احدی، پری ؛ صنایعی، علی ؛ شائمی، علی ؛
(21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها: بانک برند ارزش ویژه برند
-
تاثیر مزایای رابطهای بر تشویق مشتریان برای مشارکت ارتباط توصیهای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت)
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
(19 صفحه - از 121 تا 139 )
کلیدواژه ها: مزایای رابطه ای ارتباط توصیه ای مزایای اطمینان مزایای اجتماعی مزایای رفتار ویژه
-
بررسی و تحلیل تاثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی
نویسنده : مهارتی، یعقوب ؛ طباطبایی، حسینی ؛
(20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها: گرایش به بازار خلق هوش بازار انتشار هوش پاسخگویی به بازار گرایش به مشتری هماهنگی بین وظیفهای
-
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : کفچه، پرویز ؛ مسگری، ناهید ؛
(20 صفحه - از 161 تا 180 )
کلیدواژه ها: بازده سهام سودآوری عملکرد مالی راهبرد رقابتی بازده سرمایه گذاری گونه های راهبردی عمومی مایلز و اسنو
-
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایراننژاد پاریزی، الهام ؛
(17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری بازاریابی حسی بانکداری قرض الحسنه توسعه خدمت جدید
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانک بیمه در ایران
نویسنده : گلرخ، علی ؛ خانلری، امیر ؛
(20 صفحه - از 199 تا 218 )
کلیدواژه ها: عوامل کلیدی موفقیت بانک بیمه تحلیل عامل اکتشافی فرایند سلسله مراتبی