پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ رضایی، مرتضی ؛
(16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:صفات اخلاقیارزش ویژه برندابعاد شخصیت برندارزش ویژهشخصیت
-
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
(18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
نویسنده : طغرایی، محمدتقی ؛ رضوانی، مهران ؛
(20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعینگاشت مفهومیبازاریابی کارآفرینانهشرکت های کوچککارآفریناناطلاعاتکارکناننوآوری
-
نویسنده : حسینی، محمود ؛ سالار، جمشید ؛
(14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:نوآوریبورسعملکرد سازمانیبازارمداریشرکت های غذاییبازارعملکرد
-
نویسنده : زری باف، مهدی ؛ شاملی، ونورا ؛
(14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:جاگاه یاب محصولتکنیک نردبانینقشه ادراکیقیمتمشتریپرسشنامهمصرفکنندهمشتریان
-
نویسنده : مهرمنش، حسن ؛ سعیدی، نیما ؛ لسانی، پدرام ؛ بایرامی لاطران، الیاس ؛
(20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی استراتژیکماتریس SWOTتاپسیس فازیروش QSPMروش SAWاستراتژیروش تاپسیس فازیQSPMماتریسسازمانبازار
-
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
(18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج
-
نویسنده : زیویار، فرزاد ؛ ضیایی، محمد صادق ؛ نرگسیان، جواد ؛
(14 صفحه - از 173 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانسروکوالقابلیت اطمینان