-
1.
نویسنده : بخشعلی دهکردی، نرگس ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ صفانیا، علی محمد ؛ نویسنده مسئول : نیکبخش، رضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتبار منبعافراد مشهورصحهگذاریPurchase Intentioncelebritiesendorsementدرگیری مصرفکنندهsource-credibilityconsumer&rsquo؛ s involvementمدلمحصولاتصحه
-
2.
نویسنده مسئول : احمدی، سیروس ؛ نویسنده : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 56 تا 87 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentioncelebritiesقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractionAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
3.
نویسنده : مقامی، امیر ؛ عطاران، نادیا ؛
مجله:مطالعات حقوق عمومی»تابستان 1398، دوره چهل و نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 311 تا 331 )
کلیدواژه ها:رسانهشهرتحریم خصوصیکنوانسیون اروپایی حقوق بشرافراد مشهوررسانههاحقزندگی خانوادگیحق حریم خصوصی
-
4.
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 155 تا 174 )
کلیدواژه ها:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه
-
5.
نویسنده : کوشا، بهناز ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : رشیدی، احتشام ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 96 تا 133 )
کلیدواژه ها:تجارت اجتماعیاینستاگرامافراد مشهورنگرش به نشان تجاریجذابیت محصول
-
6.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش