کلیدواژه نگرش به برند / (43 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سلطانی تاج آباد، مرضیه ؛ نویسنده : خدیور، آمنه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1404 - شماره 21 رتبه: ب/ISC (19 صفحه - از 133 تا 151 )
کلیدواژه ها:شهرت برنددانش برندامضای برندنگرش به برندارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده مسئول : نیک فر، فاطمه ؛ نویسنده : حسن پور، اسماعیل ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ کردلویی، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1404، سال بیستم - شماره 66 رتبه: A+ (19 صفحه - از 2 تا 20 )
کلیدواژه ها:جنسیتنگرش به برندنگرش به تبلیغاتدرگیری ذهنی محصولتاییدکننده ها
-
3.
نویسنده مسئول : طالقانی، محمد ؛ نویسنده : محمدنژاد، سید مجید ؛ عینی دلیجانی، علی ؛
مجله:مطالعات حکمرانی و مدیریت توسعه»پاییز و زمستان 1403 - شماره 2 (15 صفحه - از 256 تا 270 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ادراک شده رسانههای اجتماعیخودکارآمدی رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، اميد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (19 صفحه - از 100 تا 118 )
کلیدواژه ها:عشق به برندتعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.مصرفکنندگاننگرشمشتریانمک
-
5.
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای
مقالهنویسنده : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1403 - شماره 10 (25 صفحه - از 187 تا 211 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندهویت برندعشق به برنداعتبار تاییدکنندهبخشندگی برندتعاملات اجتماعات آنلاین برند
-
6.
نویسنده : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه: ملی (15 صفحه - از 377 تا 391 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
7.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ رحمانی گوهر، مبینا ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1403 - شماره 17 رتبه: ب/ISC (28 صفحه - از 19 تا 46 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریداعتماد به برنددلبستگی به برندتجربه برند
-
8.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه: ب/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
9.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه: ملی (10 صفحه - از 138 تا 147 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
10.
نویسنده : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ نویسنده مسئول : امیریان، امین ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 رتبه: ج (16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (10 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)