پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتشبکههای اجتماعیتبلیغات ویروسیانواع طنزپیاممصرفکنندگان
-
نویسنده مسئول : احمدی، فریدون ؛ نویسنده : توره، ناصر ؛
(15 صفحه - از 19 تا 33 )
کلیدواژه ها:مسئولیت پذیری اجتماعیSocial ResponsibilityPerceived Brand Qualityترجیحات برندخریداران سازمانیکیفت ادراکی برندOrganizational BuyersBrand preferencesسازمانیرفتار خریدمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکت ها
-
نویسنده مسئول : جواهری، بختیار ؛ نویسنده : علی احمد، یونس ؛ عبدالله محمود، ئاشتی ؛ محمدی، سمیرا ؛
(22 صفحه - از 34 تا 55 )
کلیدواژه ها:مصرفرفتار مصرفکنندهConsumer behaviorConsumptionاقلیم کردستان عراقKurdistan Region of IraqCorona Virusویروس کروناشیوع ویروس کروناهمهگیری ویروس کرونا
-
نویسنده مسئول : احمدی، سیروس ؛ نویسنده : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
(32 صفحه - از 56 تا 87 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentioncelebritiesقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractionAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
(25 صفحه - از 88 تا 112 )
کلیدواژه ها:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersbrand valueارزش برندGamificationمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
نویسنده : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
(34 صفحه - از 114 تا 147 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییزبانشناسی برندروانشناسی مصرفکنندهزبانشناسیزبانشاخصشناساییبرندسازیبرندینگمشتریانپژوهشنمادشناسی
-
نویسنده مسئول : هندیجانی، رزا ؛ نویسنده : رضایی، منیر ؛
(29 صفحه - از 148 تا 176 )
کلیدواژه ها:تمرکز تنظیمیRegulatory fitتمرکز بازدارندهتناسب تنظیمیPromotion focusRegulatory focusPrevention focusزمان انتظار ادراکیتمرکز پیشبرندهwaiting time perceptionآزمایشتبلیغاتی
-
نویسنده : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
(22 صفحه - از 177 تا 198 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش