-
1.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ باقلی، طیبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 37 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 139 تا 157 )
کلیدواژه ها:ایرانصنعت داروسازیبرندسازیآسیبشناسیابعاد سهشاخکیصنعت دارویی
-
2.
نویسنده مسئول : جابری، اکبر ؛ نویسنده : سجادی، سید نصرالله ؛ اسدی، حسن ؛ خبیری، محمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 601 تا 620 )
کلیدواژه ها:خودابرازیهواداران فوتبالبرندسازیهویت برندارزش ویژه
-
3.
نویسنده مسئول : ناظمی، علی ؛ نویسنده : احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1015 تا 1034 )
کلیدواژه ها:برندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندپیشنیازهانظریۀ دادهبنیاد کلاسیک
-
4.
نویسنده : عباسی، رسول ؛ معینی، حسین ؛ نویسنده مسئول : نصیری، سمانه سادات ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها:گردشگریگردشگری کویردریاچه نمک قمبرندسازی
-
5.
نویسنده : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ شبگو منصف، محمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ نویسنده مسئول : باقرسلیمی، سعید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 219 تا 233 )
کلیدواژه ها:برندسازیبرندسازی مقصد گردشگریشخصیت برند مقصد گردشگری
-
6.
نویسنده : خبیری، محمد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛ اسدالهی، آمنه ؛ تلخابی، علی ؛ نویسنده مسئول : خسرومنش، رحیم ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 183 تا 198 )
کلیدواژه ها:مدل مفهومینهادهای حاکمیتیبرندسازیکالاهای ورزشیفنآوری