-
1.
نویسنده : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 269 تا 298 )
کلیدواژه ها:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد
-
2.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ امین زاده، شهرام ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (12 صفحه - از 5 تا 16 )
کلیدواژه ها:سواد رسانهایبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیفرهنگ و میراثصنعت گردشگری مذهبی
-
3.
نویسنده : شرعی، زهره ؛ دامغانیان، دکتر حسین ؛ زارعی، دکتر عظیم ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، دکتر سید عباس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 174 تا 198 )
کلیدواژه ها:برندسازی ملیتئوری داده بنیادنخبگان و استعدادهای برتر
-
4.
نویسنده : ولوی، ابوالفضل ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : محکی، علی اصغر ؛
مجله:امنیت ملی»بهار 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 195 تا 226 )
کلیدواژه ها:منافع ملیفضای مجازیکشورهای عربیبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیهـاارتباطاتاطلاعاتسیاسیبـابرندسازیملیاجتماعی
-
5.
نویسنده : دهدشتی، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : سپهوند، اکبر ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:برندسازی ملیرویکرد چندسطحیفراترکیبمطالعات موردی کیفی