پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ ثمری، هانیه ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:پانل دیتاحکمرانیG15صادرات مبتنی بر فناوری برتر
-
نویسنده : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
(21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
نویسنده : صفری، محمد ؛ سلیمانی، مهشید ؛ قبادی نیا، هاجر ؛
(18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اخلاقصداقترازداریفروشگاههای مجازی
-
نویسنده : علیان، مژده ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد شرکتکارآفرینی گراییشرکت های قطعه ساز خودرو
-
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ مسعودی فر، میثم ؛
(24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیشخصیت برندارزش ویژه برندخوشنامی برند
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
(29 صفحه - از 107 تا 135 )
کلیدواژه ها:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژی
-
نویسنده : عندلیب، داوود ؛ اسلامیه، وحیده ؛
(21 صفحه - از 137 تا 157 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارعملکرد اقتصادیتولید سبزپویایی سیستمها
-
نویسنده : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مولایی، سوران ؛
(30 صفحه - از 159 تا 188 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند خارجینوگرایی مصرفکنندگانارزشهای هیجانیچشموهمچشمی
-
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
(28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:ارزشفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروشارزش ادراک شده مشتری
-
نویسنده : نسیمی، محمد علی ؛ امیری، سمیه ؛
(25 صفحه - از 217 تا 241 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیدیدگاه مبتنی بر منابعقابلیتهای بازاریابی پوشاییعملکرد فرایندی
-
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ مومن، الهام ؛
(25 صفحه - از 243 تا 267 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیشبکه های اجتماعیقصد خرید مصرف کنندگانکاربران تلگرام
-
نویسنده : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
(30 صفحه - از 269 تا 298 )
کلیدواژه ها:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد