-
1.
نویسنده : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 300 تا 326 )
کلیدواژه ها:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
2.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 193 تا 216 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقصدبرند مقصدعوامل موثر بر ارزش ویژه برند
-
3.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:برند مقصدارزیابی محصولنگرش به محصولتصویر برند کشور مبداتمایل به سفر